پیگیر تملک زمین برای احداث پایانه کامیون‌داران شهر هستیم

شهردار خوانسار گفت: عملیات احداث پایانه‌ کامیون‌داران شهر خوانسار در صورت واگذاری زمین آغاز می‌شود و در بودجه سال جاری پنج میلیارد تومان اعتبار اولیه برای دیوارکشی این پروژه اختصاص داده شده است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین پروژه شهرداری خوانسار در سال جاری را نهضت آسفالت دانست و اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر اصلی شهر آسفالت می‌شود و تلاش داریم عملیات آسفالت در ۱۸ معبر اصلی شهر را اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری خوانسار ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده بود که وصولی آن ۹۶ میلیارد تومان است، افزود: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خوانسار بر مبنای رقم ۸۶ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

شهردار خوانسار با بیان اینکه پیگیر تملک زمین برای احداث پایانه کامیون‌داران شهر خوانسار هستیم، خاطرنشان کرد: در صورت واگذاری زمین، عملیات احداث پایانه‌ها آغاز می‌شود و در بودجه سال جاری پنج میلیارد تومان اعتبار اولیه برای دیوارکشی این پروژه اختصاص می‌دهیم.

احمدی اضافه کرد: برای احداث پارک بانوان در حال توافق با مالکان زمین هستیم و در صورت تملک زمین، عملیات آغاز این پروژه در هفته شهرداری‌ها کلید می‌خورد.

وی از آغاز احداث پارک گردو خبر داد و گفت: در حال حاضر دیوارکشی اطراف پارک در دست اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده این پارک تکمیل شود و سال جاری برای پروژه در حال ساخت دیوار ساحلی شهر، دو میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

کد خبر 675861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.