پهلوان و تکرار روزهای خوش در نصف‌جهان + عکس

وینگر سپاهان به دلیل حضور در تیم‌هایی همچون ذوب‌آهن با حال و هوای هواداران اصفهانی و البته طلایی‌پوش آشنایی بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان پهلوان یکی از بازیکنانی به‌شمار می‌رود که در بازار نقل و انتقالات تابستان با نظر مورایس به جمع طلایی‌پوشان اصفهان اضافه شد تا این بازیکن در لیگ بیست‌وسوم مسیر فوتبالی خود را در دیار زاینده‌رود دنبال کند.

روز گذشته تمرین نوبت عصر طوفان زرد در حضور هواداران برگزار شد و بازیکنان تازه‌وارد این تیم فرصت پیدا کردند تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر بازی در مقابل هواداران طلایی‌پوش را تجربه کنند، اما احسان پهلوان با این حال و هوای هواداری آشنایی بیشتری داشت، چراکه این بازیکن سابقه حضور در ذوب‌آهن را دارد و در واقع می‌توان گفت وینگر سپاهان دوران اوج خود را در اصفهان پشت سر گذاشت و پس از درخشش در ذوب‌آهن این فرصت را پیدا کرد پیراهن تیم‌هایی همچون پرسپولیس و فولاد را بر تن کند.

در هر حال به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که سبب شده است پهلوان سپاهان را به عنوان مقصد فوتبالی خود در لیگ بیست‌وسوم انتخاب کند، همین آرامش و ارائه عملکرد مطلوب در اصفهان است و باید دید این بازیکن در ادامه می‌تواند نظر هواداران طلایی‌پوش را به خود جلب کند یا خیر.

پهلوان و تکرار روزهای خوش در نصف جهان +عکس

کد خبر 675856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.