هدف از تجهیز ورزشی پایگاه‌های بسیج استان غنی سازی است

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هدف از این کار غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است تا آن‌ها وقت خود را با کیفیت و اثر بخش پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز سه‌شنبه_ سوم مرداد ماه_ آئین تجهیز ورزشی ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج استان در استادیوم تختی با حضور جواد محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان، سرهنگ روح‌الله معظم مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، سرهنگ وحید رجبی مسئول بسیج ورزشکاران و سردار مرتضی عمو مهدی جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان برگزار شد.

ورزشگاه تختی میزبان مراسمی قابل تأمل بود

جواد محمدی در ابتدای مراسم تجهیز ورزشی ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج اظهار کرد: امروز تقارن بسیار جالب و قابل فکری در ورزشگاه تختی اصفهان رقم خورد و تاکنون چنین برنامه فرهنگی ورزشی در اینجا اتفاق نیفتاده بود.

وی افزود: آئین تجهیز ورزشی ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج همزمان با ایام سوگواری امام حسین (ع) بود و شخصاً از تمامی کسانی که در راستای چنین اقدامی تلاش کردند تشکر می‌کنم.
محمدی گفت: در این مدت هیئت‌های ورزشی و باشگاه زحمت بسیاری در راستای برگزاری چنین مراسمی کشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

هدف از تجهیز ورزشی پایگاه‌های بسیج استان غنی سازی است

هدف ما غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان است

مدیر کل اداره ورزش و جوانان در خصوص هدف از تجهیز ورزشی پایگاه‌های مقاومت بسیج عنوان کرد: هدف از این کار غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است تا آن‌ها وقت خود را با کیفیت و اثر بخش پشت سر بگذارند و با این اتفاق مناطق کم برخوردارتر هم از تجهیزات بهره‌مند خواهند شد. امیدوارم شاهد توسعه ورزش همگانی باشیم و تمامی علاقه مندان به ورزش از این امکانات استفاده کند.

وی ادامه داد: استعدادیابی در اولویت قرار دارد و کسانی که در پایگاه‌های بسیج زحمت می‌کشند به استعدادیابی ورزشکاران کمک خواهند کرد تا بدنه ورزش بسیج استان همچنان مایه افتخار باشد. همچنین با ابتکار به عمل آمده هر یک از این پک‌ها مزین به نام یک شهید است که یک کار فرهنگی و ارزشی به شمار می‌رود؛ امیدوارم در ادامه شاهد توسعه سلامت، استعداد پروری و پر کردن اوقات فراغت باشیم.

جواد محمدی با اشاره به تلاش جامعه ورزش در ایام محرم خاطر نشان کرد: پایبندی به ارزش‌ها از ویژگی بارز ورزشکاران ما است و مایه افتخار است که ورزشکار بانوی ما در مسابقات کشورهای اسلامی هنگام اذان به اقامه نماز می‌رود.

وی افزود: امیدوارم شرایط حضور ورزشکاران در خیمه‌های عزاداری بیشتر فراهم شود، هرچند جامعه ورزش اصفهان در هفته گذشته در برپایی موکب بسیار پرتلاش بوده‌اند و هدف همه ماسربلندی در راه اسلام است. امیدوارم استفاده از این تجهیزات منجر به بهره‌وری بهتر به جامعه ورزش شود.

پایگاه‌های بسیج وظیفه جذب نوجوانان به مسجد را دارند

در ادامه سردار عمو مهدی اظهار کرد: از همه بسیجیان، مسئولان، ورزشکاران و تمامی کسانی که برای برگزاری این مراسم تلاش کردند تشکر ویژه دارم چراکه نزدیک به یک ماه است این تیم تلاش می‌کند.

وی افزود: در اصفهان ۳۰۰۰ پایگاه بسیج در محله‌های مختلف وجود دارد که وظیفه جذب نوجوانان به مسجد، انجام فعالیت‌های دینی، معنوی، ورزشی و علمی را دارند.

جانشین فرمانده سپاه بسیج استان اصفهان افزود: با توجه به اینکه تمامی جوانان توانایی استفاده از باشگاه‌های ورزشی را ندارند و به رغم اقدام سردار نقدی در راستای افزایش سرانه ورزشی، با این حال همچنان با کمبود سرانه ورزش مواجه هستیم و به همین دلیل هر پایگاه بسیج را تبدیل به مکانی کردیم که در اختیار ورزش دوستان قرار بگیرد.

هدف از تجهیز ورزشی پایگاه‌های بسیج استان غنی سازی است

تجهیز پایگاه‌های بسیج یک امر خداپسندانه است

وی در خصوص تجهیز ورزشی پایگاه‌های بسیج استان عنوان کرد: از مجموع ۳۰۰۰ پایگاه، ۱۲۰۰ پایگاه تجهیز ورزشی شدند و در راستای این اقدام، اداره کل ورزش و جوانان، سپاه بسیج استان و پایگاه‌های بسیج تلاش کردند و امیدوارم این اقدام برای سایر پایگاه‌ها نیز رقم بخورد.

سردار عمومهدی ادامه داد: از همین جا تقاضا می‌کنم اگر کسی قصد دارد در این امر خداپسندانه که در جهت ارتقا جوانان است گام بردارد و همچنین امیدوارم سایر پایگاه‌ها تجهیز شوند. این اقدام ورزشی یک حرکت مومنانه به شمار می‌رود و باید قدر آن را بدانیم و از تمامی کسانی که در این راه همت داشتند تشکر می‌کنیم. ضمن اینکه برخی از پایگاه‌های بسیج در دوران کرونا توسط سرهنگ رجبی مجهز شدند.

با اهتزار پرچم ایران در کشورهای غیر اسلامی احساس غرور می‌کنیم

در پایان نیز روح الله معظم مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اظهار کرد: هدف ما در تربیت بدنی بسیج، گسترش ورزش همگانی و قهرمانی بین مردم و بسیجیان است؛ این امر تا زمانی‌که بین اداره ورزش و جوانان و تربیت بدنی استان تعامل وجود داشته باشد محقق نخواهد شد.

وی افزود: باتوجه به فرا رسیدن تابستان ۱۴۰۲ تفاهم نامه‌ای در حضور جواد محمدی و سردار فدا در زمینه‌های توسعه ورزش و افزایش پایگاه‌های استعدادیابی انعقاد شد؛ در گام اول تهیه بسته‌های ورزشی و توزیع میان پایگاه‌ها اتفاق افتاد تا اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به خوبی تأمین شود تا آن‌ها به حضور و قهرمانی در ورزش تمایل پیدا کند چراکه هرگاه پرچم کشورمان توسط ورزشکاری در کشورهای غیر اسلامی بالا می‌رود احساس غرور می‌کنیم.

هدف از تجهیز ورزشی پایگاه‌های بسیج استان غنی سازی است


کد خبر 675821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.