کشف بیش از ۲ تن شکر احتکاری در انبار کارخانه قند

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۸۱۰ تُن شکر احتکار شده به ارزش ۷۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از انبار یکی از کارخانه‌های شهرستان خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر احتکار شکر در انبار کارخانه قند شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان و مأموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان از محل بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۲۸۱۰ تُن شکر احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه را ۷۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: انبار مذکور پلمب و پرونده آن برای انجام اقدامات قانونی و برخورد با متخلفان به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: برابر دستور مرجع قضائی و هماهنگی‌های لازم شکرهای احتکاری تحویل اداره جهاد و کشاورزی شهرستان شاهین‌شهر شد تا تحت نظارت کامل بازرسان اداره جهاد و کشاورزی استان و شهرستان با نرخ مصوب دولتی در شبکه توزیع به فروش برسد.

سردار علینقیان‌پور بر برخورد قاطع پلیس با مفسدان اقتصادی، قاچاقچیان کالا و افرادی که اقدام به احتکار اقلام مورد نیاز و مایحتاج عمومی مردم می‌کنند تاکید و خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا پس از بررسی و هماهنگی‌های لازم با این مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 675748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.