گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از خدمتی دیگر به شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: عملیات ساماندهی گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» آغاز شده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه‌های عمرانی در بافت قدیمی محلات اظهار کرد: امروزه محله‌محوری نظریه‌ای قوی با پشتوانه علمی و تحقیقاتی در علوم شهری است که در تمام راهکارهای مؤثر توسعه شهری به چشم می‌آید.

وی افزود: بودجه لازم برای احداث پروژه ساماندهی گذر سرای هنرمندان واقع در بافت قدیمی محله شمس‌آباد در ردیف‌های بودجه سال جاری تخصیص پیدا کرده و عملیات اجرایی پروژه از نیمه اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده است.

گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان در خصوص جزئیات اجرایی پروژه تصریح کرد: ساماندهی گذر سرای هنرمندان حدفاصل خیابان کاوه تا کوچه حضرت ابوالفضل (ع) به‌طول ۱۶۰ متر شامل اجرای جداول سنگی، پیاده‌روسازی به مساحت ۸۲۰ مترمربع و اجرای سنگ کف ورودی گذر از نوع سنگ جندق چیذل به مساحت ۲۵۰ مترمربع اجرا و در باقی‌مانده مسیر احداث پاتوق شهری نیز پیش‌بینی شده که شامل اجرای جداول سنگی به طول ۱۱۰ متر و پیاده‌روسازی و اجرای سنگ کف مسیر به مساحت ۱۹۰۰ مترمربع است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه اجرایی پروژه مذکور بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود که شامل قرارداد اولیه به مبلغ ۶۰ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال و سایر هزینه‌های مربوط به ساماندهی گذر جنب قصر باستانی شمس‌آباد است که در دستور کار اجرایی منطقه قرار دارد.

کد خبر 675719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.