اشتغال پایدار و اجرای طرح‌های آبخیزداری از اولویت‌های استان کرمان است

استاندار کرمان مسکن محرومان، اشتغال پایدار در روستاها و طرح‌های آبخیزداری را از اولویت‌‎های استان کرمان دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی فداکار امروز _سه‌شنبه سوم مردادماه_ در دیدار با مدیرعامل بنیاد علوی با تقدیر از ارائه خدمات این مجموعه به مبلغ بیش از ۳ میلیارد ریال در استان کرمان اظهار کرد: فعالیت بنیاد علوی در نرماشیر، ارزوئیه، کوهبنان و گلباف برای اجرای طرح ساماندهی حاشیه‌نشینی کرمان قابل تقدیر است.

وی با تقدیر از اقدام مؤثر بنیاد علوی در حوزه مسکن محرومان با همکاری دستگاه‌های حمایتی افزود: بنیاد علوی در حوزه فعالیت‌های خود می‌تواند در مناطقی از جمله حاشیه شهر کرمان و شهداد نیز همراهی داشته باشد.

در این دیدار وحید خاوئی، مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به اینکه نخستین طرح پیشرفت و آبادانی منطقه‌ای در قلعه‌گنج آغاز شده است و ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بنیاد علوی بیشترین حضور منطقه‌ای را در استان کرمان دارد.

وی با بیان اینکه جازموریان به عنوان منطقه هدف تعیین شده است و علاوه بر آن بنیاد علوی در کوهبنان، ارزوئیه، نرماشیر و گلباف نیز حضور دارد، تصریح کرد: سال گذشته در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان انواع کمک‌های بنیاد علوی در سطح استان کرمان با هماهنگی استانداری، فرمانداری و کمک گروه‌های مردمی انجام شده است.

خاوئی مهم‌ترین اقدام بنیاد علوی در سطح استان کرمان را در حوزه مسکن دانست و ادامه داد: برای ساخت ۲۹۰۰ واحد مسکونی محرومان با مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی در سطح استان کرمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ۱۷۰۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است و امیدواریم تا نیمه سال آینده تمام واحدها به اتمام برسد.

کد خبر 675718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.