آماده‌باش کامل در حسینیه اعظم زنجان برای مراسم هشتم محرم

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از استقرار اتوبوس آمبولانس و بالگرد هلال‌احمر در دسته عزاداری حسینیه اعظم این شهر خبر داد.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: استقرار اتوبوس آمبولانس و بالگرد هلال‌احمر همراه با ۱۰ تیم امدادی کمک‌های اولیه و امداد هوایی متشکل از ۲۰ نفر به عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم هشتم محرم امدادرسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بالگرد هلال‌احمر از روز شنبه هفته جاری در زنجان مستقر شده است، افزود: هلال‌احمر علاوه‌بر آمادگی کامل برای پوشش امدادی مراسم هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در مرکز استان در سطح شهرستان‌های ابهر، خرمدره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم نیز آمادگی کامل برای پوشش امدادی دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تصریح کرد: تمام امدادگران و نجاتگرانی که اقدام به ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه برای عزاداران می‌کنند از آموزش‌های موردنیاز بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: مدیریت و خروج اضطراری در تجمع‌های انبوه برای تیم‌های امدادی که یکی از آموزش‌های اولیه به شمار می‌رود، برگزار شده است.

هاشمی اضافه کرد: در کنار پوشش امدادی عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های جاده‌ای استان در مسیرهای مواصلاتی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات امدادی موردنیاز به صورت شبانه‌روز حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال‌احمر در هر ساعت از شبانه‌روز بدون محدودیت زمانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 675707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.