کارشکنی در کمک به تعاونی‌های مسکن مغایر سیاست‌های شورای ششم است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعضی کارشکنی‌ها که پیرامون ارائه کمک به تعاونی‌ها در بعضی واحدهای شهرداری انجام می‌شود، مغایر با سیاست‌های شورا است و شهرداری باید به سرعت به این مسئله ورود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _سه‌شنبه سوم مردادماه_ در صدوشصت‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: خط مشی شورای ششم و به تبع آن مدیران شهرداری، توجه ویژه به معیشت کارکنان و کارمندان به عنوان سرمایه‌های اصلی و ارزشمند است. تحقق وعده‌ها نشان می‌دهد که مدیریت شهری برای این موضوع اهمیت خاصی قائل است.

وی افزود: یکی از مسائلی بسیار مهم توجه به مسکن است، هرچند قوانین دست‌وپاگیر همچون استفاده از املاک عمومی و کمبود زمین سبب طولانی شدن فرآیند واگذاری مسکن شده است، اما شهرداری باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش‌هایی که به دست من رسیده است، در بعضی مناطق نه تنها اهتمام و همکاری در این زمینه وجود نداشته، بلکه کارشکنی برای خانه‌دار شدن این قشر انجام شده است.

صادقی اضافه کرد: دستور تخلیه دفاتر تعاونی مسکن را دادند و اجازه فعالیت به مدیران تعاونی‌ها را در ساعات اداری نمی‌دهند، در حالی که مدیران تعاونی باید به چندین دستگاه، نهاد و وزارتخانه در طول روز مراجعه کنند؛ این کارشکنی‌ها مغایر با سیاست‌های مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: اگر کمکی در این زمینه شود، کاملاً قانونی است. قانون این اجازه را نمی‌دهد که تسهیلاتی در اختیار تعاونی‌های مسکن قرار گیرد؛ بنابراین از معاون برنامه‌ریزی شهردار تهران درخواست می‌کنم تا این گزارش‌ها افزایش پیدا نکرده است، هرچه سریع‌تر به موضوع ورود کند.

کد خبر 675701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.