نقش بهبهان در دوران دفاع مقدس مورد غفلت واقع شده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: یکی از مناطقی که بیشترین نقش را در جبهه خوزستان داشته، شهر بهبهان است که متأسفانه کمتر به آن پرداخته شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، سردار عبدالرضا مرادحاجتی در دیدار با سردار مهدی رفیق‌دوست، فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان با تاکید بر اهمیت نقش بهبهان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از مناطقی که بیشترین نقش را در جبهه خوزستان داشته، شهر بهبهان است که متأسفانه کمتر بدان پرداخته شده است.

وی افزود: شهدای شیمیایی بهبهان، حادثه مدرسه پیروز و حضور مستمر یگان‌ها و رزمندگان این شهر در عملیات‌های مختلف از جمله مواردی است که باید در قالب تاریخ شفاهی، خاطرات یا انتشار اسناد به دست نسل امروز و فردا برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اضافه کرد: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس مرکز ثقل و پیوند فرهنگی همه نیروهای مسلح است و ما از هرگونه پیشنهاد همکاری در حوزه‌های مختلف استقبال می‌کنیم.

سردار رفیق‌دوست نیز در این دیدار، فعالیت‌های فرهنگی و هنری اخیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به‌طور قطع رزمندگان و پیشکسوتان بهبهان باید نسبت به تاریخ حماسی شهر و منطقه خود حساسیت به خرج دهند و ارتباطشان را در حوزه دفاع مقدس تقویت کنند.

کد خبر 675682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.