مجتمع گردشگری صفه، شهر رویاها و تله‌سی‌یژ ناژوان در تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان مجتمع گردشگری صفه، تله‌سی‌یژ ناژوان و مجموعه شهر رویاها در تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۲ تعطیل است.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جزئیات فعالیت اماکن تحت مدیریت این شرکت در تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان، شهربازی شهر رویاها، مجتمع گردشگری صفه و تله‌سی‌یژ ناژوان در روزهای تعطیل رسمی تاسوعا و عاشورای حسینی (پنجم و ششم مردادماه سال جاری) تعطیل است.

وی افزود: همچنین مجموعه شهر رویاها در تاریخ چهارم مردادماه، روز چهارشنبه (شب تاسوعای حسینی) نیز تعطیل است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرامون تداوم فعالیت این مراکز پس از تاسوعا و عاشورای حسینی تصریح کرد: مجموعه شهر رویاها، همه‌روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ آماده ارائه خدمت به گردشگران و مردم شریف اصفهان است.

وی ادامه داد: مجموعه تله‌کابین صفه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ و روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۲۴ میزبان گردشگران است.

به گزارش ایمنا، گردشگران می‌توانند برای بهره‌مندی از طبیعت زیبای پارک جنگلی ناژوان همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا غروب آفتاب به تله‌سی‌یژ ناژوان مراجعه کنند.

کد خبر 675664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.