اعتبار ۳ میلیارد ریالی برای اصلاح و ساخت تابلوهای مزین به نام شهدا

رئیس اداره خدمات شهری منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه طراحی، ساخت، نصب و ساماندهی تابلوهای خیابان‌های منطقه و تابلوهای معابر و کوچه‌های مزین به نام شهدا در حال اتمام است، گفت: برای اصلاح و ساخت تابلوهای مزین به نام شهدا تاکنون ۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

منصور فخرزارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طراحی، ساخت، نصب و ساماندهی تابلوهای خیابان‌های منطقه و تابلوهای معابر و کوچه‌های مزین به نام شهدا در حال اتمام است، اظهار کرد: این پروژه که با محوریت اداره خدمات شهری منطقه در حال انجام است تاکنون حدود ۹۰ درصد از تابلوهای منطقه را پوشش داده است.

وی افزود: ۱۰۳ عدد تابلوی شش‌ضلعی نام معابر، طی مدت دو ماه و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال در منطقه طراحی و نصب شده است.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: روکش تمام تابلوهای نام خیابان‌ها و معابر منطقه تعویض شده و ساماندهی بعضی دیگر نیز در حال اتمام است.

اعتبار ۳ میلیارد ریالی برای اصلاح و ساخت تابلوهای مزین به نام شهدا

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص نام‌گذاری کوچه‌ها به نام شهدای والامقام گفت: طی مدت چهار ماه گذشته ۳۰۷ تابلوی دیوارکوب همراه با تصاویر شهدای گران‌قدر و ۱۱۲ تابلوی لاله معابر با اسامی شهدا در منطقه نصب شده است.

فخرزارع خاطرنشان کرد: برای اصلاح و ساخت تابلوهای مزین به نام شهدا تاکنون ۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تیرماه گذشته نیز سردیس شهید چمران در محل پل شهید چمران نصب شد، ادامه داد: این سردیس در ابعاد ۱۳۰ سانتی‌متر از جنس فایبر گلاس ساخته شده است و طراحی و اجرای آن را سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان بر عهده داشته است.

کد خبر 675641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.