اولین شرط سربازی حضرت حجت(عج) امیدواری است

استاد حوزه و دانشگاه در خصوص موضوع آیین سربازی و یارگیری برای امام زمان (عج) گفت: اولین شرط سربازی امیدواری است و در این راستا شاهدیم امروزه دشمن بر همین نقطه دست گذاشته است زیرا اگر شخصی ناامید شود، نه خودش سرباز می‌شود و نه دیگران را سرباز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در مراسم شب هفتم محرم در هیئت انصارالمهدی (عج) پیرامون موضوع آئین سربازی و یارگیری برای امام زمان (عج) اظهار کرد: هر شخصی باید چند نفر را به اردوگاه امام زمان (عج) بیاید که در غیر این صورت امام ظهور نخواهند کرد زیرا ایشان نیازمند یار، رزمنده و فرمانده برای حکومتشان هستند.

وی با تاکید بر اینکه هیئات پایگاهی برای یارگیری امام زمان (عج) هستند، افزود: اولین شرط سربازی امیدواری است و در این راستا شاهدیم امروزه دشمن بر همین نقطه دست گذاشته است زیرا اگر شخصی ناامید شود، نه خودش سرباز می‌شود و نه دیگران را سرباز می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه در خصوص علل ناامیدی تصریح کرد: انسان‌هایی که نگاه کوچکی دارند، زود ناامید می‌شوند اما در مقابل شخصیتی مانند امام حسین (ع) و دیگر ائمه با داشتن نگاه بزرگ پیروز میدان شدند.

وی با اشاره به آیات پنج سوره قصص و ۱٠۴ سوره انبیا اضافه کرد: هدف انقلاب اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور بود و در این مسیر وقتی که نگاه ما بلند باشد، می‌گوییم تمام این سختی‌ها به ظهور می‌ارزد.

حجت‌الاسلام ماندگاری اظهار کرد: چشم‌انداز یک سرباز امام زمان (عج) و مسلمان مجاهد این است که دین خدا در سراسر عالم منتشر شود و در این مسیر هیچ‌گاه کم نمی‌آورد.

کد خبر 675630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.