نهضت پروژه‌های ترافیکی منطقه یک اصفهان در راه است

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه نهضت پروژه‌های ترافیکی این منطقه در راه و ایستگاه نخست آن تعریض بزرگراه شهید خرازی است، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی منطقه یک در تدوین برنامه عملیاتی ۱۴۰۲، توجه به مباحث حوزه حمل‌ونقل و ترافیک بوده است.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه یک شهرداری اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و قرارگیری در مرکز شهر، مقصد بسیاری از سفرهای درون‌شهری است.

وی افزود: به همین دلیل یکی از اولویت‌های اصلی منطقه یک در تدوین برنامه عملیاتی ۱۴۰۲، توجه به مباحث حوزه حمل‌ونقل و ترافیک بوده است.

نهضت پروژه‌های ترافیکی منطقه یک اصفهان در راه است

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه نخستین پروژه در همین راستا، تعریض بزرگراه شهید خرازی در چهار نقطه به طول ۶۰۰ متر است که عملیات عمرانی آن یک هفته پیش آغاز شده است، تصریح کرد: به‌دلیل حساسیت‌های فراوان این پروژه، مطالعات کارشناسی دقیق توسط حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و اداره کل طراحی شهرداری اصفهان انجام شده و عملیات شمع‌کوبی در حاشیه دیواره‌ها و خاک‌برداری بخشی از محدوده پروژه در حال انجام است.

وی ادامه داد: به‌دلیل بار شدید ترافیکی در محدوده پروژه، عملیات عمرانی در نیمه‌شب‌ها برنامه‌ریزی شده است؛ این پروژه با بودجه ۲۰ میلیارد تومانی در حال اجرا است و افتتاح و بهره‌برداری از آن ۲۰ درصد به روان شدن عبور و مرور در قسمت از رینگ سوم کمک می‌کند.

کد خبر 675629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.