ساماندهی معابر شهر و حفظ پاکیزگی در دستور کار مدیریت شهری است

عضو شورای اسلامی مینوشهر با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای ایجاد شرایط بهتر در شهر، گفت: با توجه به شرایط موجود، به منظور ایجاد پاکیزگی در سطح شهر و جلوگیری از رها شدن زباله‌ها در معابر، تیرماه سال جاری ۲۰ سطل زباله ۶۶۰ لیتری تهیه و در معابر و شریان‌های مختلف جای‌گذاری شد.

ایاد فرحانی‌پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با گذشت دو سال از عمر شورای اسلامی شهر در دوره ششم، حالا وقت آن رسیده است تا ثمره تلاش، مصوبات و اقدامات انجام شده را در شهر مشاهده کنیم و بتوانیم گزارش درستی از عملکرد خودمان به شهروندان ارائه دهیم.

وی افزود: وضعیت روشنایی ورودی مینوشهر یکی از مشکلاتی بود که پیگیر رفع آن بودیم، این امر با تلاش شهرداری مینوشهر به سرعت انجام شد، تمام چراغ‌های ورودی شهر و پل امام رضا (ع) نوسازی و چراغ‌های ال‌ای‌دی جایگزین چراغ‌های قبلی شده است.

عضو شورای اسلامی مینوشهر خاطرنشان کرد: رفع مشکل دفع آب‌های سطحی بلوار امام رضا (ع) یکی از مطالبات مردمی بود، با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم، این امکان فراهم شد که حفاری و لوله‌گذاری سیستم دفع آب‌های سطحی این بلوار انجام شود تا با فرارسیدن فصل بارندگی مشکلی برای شهروندان و تردد آن‌ها در این بلوار ایجاد نشود.

فرحانی‌پارسا با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای ایجاد شرایط بهتر در شهر تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، به منظور ایجاد پاکیزگی در سطح شهر و جلوگیری از رها شدن زباله‌ها در معابر، تیرماه سال جاری ۲۰ سطل زباله ۶۶۰ لیتری تهیه و در معابر و شریان‌های مختلف جای‌گذاری شد.

کد خبر 675615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.