کف زنی توریست‌های قلابی مسلط بر ۴ زبان از مغازه‌داران اصفهانی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک زوج که با تسلط بر زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی خود را به عنوان توریست جا زده و با جلب اعتماد مغازه‌داران از آنها به شیوه کف‌زنی سرقت می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره شکایت از مغازه‌داران اصفهانی مبنی بر کف‌زنی یک زن و شوهر از آنها، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد سارقان که تسلط کاملی بر زبان‌های انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی داشتند، اعتماد مغازه‌داران را جلب و از آنها به صورت کف‌زنی سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه با اقدامات تخصصی و هوشمندانه صورت گرفته در نهایت متهم و همسر وی شناسایی و حین تردد در یکی از استان‌های همجوار دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از دستگیری به هفت فقره سرقت با شیوه کف‌زنی به ارزش ۵ هزار دلار از مغازه داران اصفهانی اعتراف کردند، اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 675556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 0
    از مغازه پدر من با یه چنین سناریویی دزدی شده. تو رو خدا بگید چجوری پیداشون کنیم.