برگزاری همایش بزرگ فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر در اصفهان

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان از برگزاری همایش بزرگ فعالان عرصه امربه معروف ونهی از منکر در سالن همایش های کوثر ارتش اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن عرض تسلیت ماه محرم، با اشاره به فلسفه قیام عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، تصریح کرد: برای امر اصلاح دین و اقامه امر به معروف ونهی از منکر دهه اول ماه محرم با عنوان دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است و این همایش با حضور فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

وی افزود: قیام امام حسین (ع) قیام بر علیه بی‌تفاوتی و بی‌مسئولیتی نسبت به جامعه بود؛ با اقامه امر به معروف و نهی از منکر است که اقشار مختلف مردم نسبت به جامعه خود مسئولیت پذیر خواهند شد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان به تشکیل شورای امربه ونهی از منکر در دستگاه‌ها وسازمان‌های مختلف دولتی اشاره کرد و گفت: طبق قانون همه دستگاه‌های حاکمیتی و سازمان‌ها، گروه‌ها و حلقه‌های میانی باید شورای امربه معروف و نهی از منکر را به منظور ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات تشکیل دهند.

وی هدف از برگزاری همایش بزرگ فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر را تجدید بیعت با اباعبدالله‌الحسین (ع) در خصوص احیای ارزش‌های اسلامی و مبارزه با ضد ارزش‌ها در جامعه اسلامی عنوان کرد.

مظاهری گفت: این همایش با حضور فعالان عرصه امربه معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های حاکمیتی، سازمان‌ها، حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی و همچنین با حضور مسئولان ارشد استان در روز چهارشنبه چهارم مردادماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن همایش‌های کوثر ارتش برگزار خواهد شد.

کد خبر 675539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.