اصفهان، میزبان مدیران ستاد امر به معروف و نهی‌از منکر کشور

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر استان اصفهان از برگزاری همایش مدیران ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر کشور به میزبانی اصفهان، شهر علم و ایمان، هنر و جهاد وشهادت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر استان اصفهان، حجت‌الاسلام محسن مظاهری با اشاره به برگزاری همایش مدیران ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور به میزبانی اصفهان، شهر علم و ایمان، هنر و جهاد و شهادت اظهار کرد: این همایش با حضور آیت‌الله کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، سیدمحمدصالح هاشمی‌گلپایگانی، دبیر این ستاد و همچنین معاونان، مدیران کل و دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور به مدت دو روز برگزار می‌شود.

وی افزود: راه‌اندازی و تقویت ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها و شهرهای کشور برای به اهتزاز درآمدن پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری در جامعه و پیگیری مطالبات مردمی از دستگاه‌ها با راه‌اندازی و تقویت گشت ارشاد مدیران در تمام نقاط کشور، از اهداف برگزاری این همایش است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌از منکر استان اصفهان هماهنگی اقدامات مرتبط با قرارگاه ۲۱ تیر به منظور اجرای دستورالعمل پوشش کارمندان دستگاه‌های دولتی را از دیگر اهداف این همایش دانست.

حجت‌الاسلام مظاهری با اشاره به اهمیت سازماندهی و توسعه نظام ارتباطی ستادهای امربه‌معروف ونهی از منکر گفت: یکی از موضوعات مهمی که در همایش مطرح خواهد شد، سازماندهی، هماهنگی و توسعه نظام ارتباطی ستادهای امربه‌معروف ونهی از منکر سراسر کشور به عنوان یکی از راه‌های پیشبرد اهداف و برنامه‌های ستاد کشور است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این همایش برنامه‌های ویژه‌ای همچون تجلیل از آمران به معروف، معرفی دبیران نمونه و دستگاه‌های موفق امربه‌معروف‌ونهی از منکر و تجلیل از خانواده معظم شهدای امربه معروف، اجرایی خواهد شد.

کد خبر 662418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.