گلوگاه‌ها با اولویت رضایت‌مندی مالکان در توافق، آزادسازی می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با بیان اینکه اولویت آینده منطقه تمرکز بر آزادسازی گلوگاه‌های اصلی و معابری است که به لحاظ تردد، اهالی یک محله دچار مشکل باشند، گفت: اولویت اصلی این منطقه در آزادسازی گلوگاه‌ها، رضایت‌مندی مالکان برای توافق است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اولویت آینده منطقه تمرکز بر آزادسازی گلوگاه‌های اصلی و معابری است که به لحاظ تردد، اهالی یک محله دچار مشکل باشند، اظهار کرد: طرح آزادسازی گلوگاه و روان‌بخشی آزادسازی گلوگاه کوچه ابن سینا شرقی در خیابان وحید ۴۸ متر مربع بود که این گلوگاه کامل آزادسازی شد.

وی افزود: در خیابان علامه جعفری، گلوگاه کوچه شهید یارمحمدیان حدود ۸۰ متر مربع است که ۲۴ مترمربع آن با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان آزادسازی شد و مابقی نیز تا پایان شهریور ۱۴۰۲ انجام می‌شود، همچنین گلوگاه کوچه شهید ایروانی با اعتبار پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در دستور کار منطقه است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به آزادسازی فضای سبز و پارکینگ خیابان حسین‌آباد گفت: کل متراژ زمین ۷۱۷۸ متر مربع است که تا پایان سال گذشته ۴۰۱۴ مترمربع آن با اعتبار ۹۸ میلیارد تومان آزادسازی شد و از ۳۱۶۴ متر مربع آن ۱۰۰۰ متر مربع در دستور کار سال جاری منطقه است که ۱۷۴ متر مربع آن با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آزاد شده است.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی این منطقه در آزادسازی گلوگاه‌ها رضایت‌مندی مالکان برای توافق است، گفت: در حال حاضر توافق با صاحبان ملک انجام شده است و در راستای خدمت‌رسانی و تسهیل در تردد اهالی، این آزادسازی انجام می‌شود.

کارگر تاکید کرد: گلوگاه‌های اصلی در منطقه پنج با توجه به اولویت‌بندی و بر اساس مراجعات موردی مالکان یا درخواست‌های ساکنان محله شناسایی می‌شود و آزادسازی آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه منطقه پنج تمام تلاش خود را برای آزادسازی به‌موقع ایستگاه خط دو متروی اصفهان انجام می‌دهد، افزود: از ۲۳ ایستگاه خط دو متروی اصفهان، چهار ایستگاه آن در محدوده منطقه پنج شهرداری قرار دارد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان ادامه داد: در سال جاری برای آزادسازی دومین ایستگاه متروی این منطقه در بلوار ارتش اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و ۱۷۶ متر مربع آن آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه در محدوده سه‌راه نظر از متراژ ۴۱۲۰ متر مربع، در سال‌های گذشته ۳۷۹۵ متر مربع برای احداث ایستگاه مترو آزادسازی شده است، تصریح کرد: تا پایان سال جاری ۳۲۵ متر مربع باقی‌مانده زمین در دستور آزادسازی این منطقه قرار گرفته است.

کد خبر 675498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.