موافقت رئیس‌جمهور با استعفای سجادی / نمایندگان مجلس خواستار معرفی جانشین شدند

اعضای مجلس به واسطه حواشی به وجود آمده پیرامون وزارت ورزش، از عملکرد سجادی رضایت ندارند و تاکنون دوکارت زرد به او داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که امروز خبرهایی مبنی بر استعفای وزیر ورزش به گوش می‌رسد نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی این خبر را تأیید کردند و خبر دادند رئیس‌جمهور با این استعفا موافقت کرده است. سال گذشته بود که بالگرد حامل حمید سجادی، وزیر ورزش هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت کرمان در حالی که نزدیک به نشستن بود، سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند و به مراکز درمانی کرمان انتقالپیدا کردند.

سجادی که دچار خونریزی مغزی شده بود به‌سرعت به یکی از مراکز درمانی کرمان و سپس به تهران منتقل شد و روند درمانی را پشت سر گذاشت. پس از اینکه شرایط جسمانی وی رو به بهبود رفت، در محل کار خود حاضر شد، اما با این حال از آن زمان تا نون بارها بحث استعفای وزیر ورش مطرح شد که هر بار پس از اعلام این خبر، پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان آن را تکذیب کرد، اما گویا این‌بار ماجرا استعفای وزیر جدی شده است.

نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از موافقت رئیس‌جمهور با استعفای وزیر ورزش و جوانان خبر دادند و خواستار معرفی گزینه جدید در اسرع وقت شدند.

این نمایندگان تاکید دارند که اعضای مجلس به واسطه حواشی به وجود آمده پیرامون وزارت ورزش، از عملکرد سجادی رضایت ندارند و تاکنون دو کارت زرد به او داده‌اند.

به گزارش ایمنا، با توجه به اینکه ورزش ایران رویداد مهم بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو را در پیش دارد، انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر تکلیف این وزارتخانه مهم مشخص شود.

کد خبر 675454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.