رفع مشکل ترافیک تنها با خیابان‌سازی ممکن نیست

شهردار شهرکرد گفت: رفع مشکل ترافیک تنها با خیابان‌سازی ممکن نیست و باید به‌دنبال ساماندهی پارک حاشیه‌ای، پارکینگ‌سازی، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، ساخت و توسعه کمربندی‌ها و پیاده‌روسازی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز_ دوشنبه دوم مردادماه _ در یکصد و نودمین‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: جلسه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور در دفتر حمل‌ونقل وزارت کشور برگزار شد و مشاور طرح جامع ترافیک گزارشی را در این نشست ارائه کرد.

وی با بیان اینکه طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد از سال ۱۳۹۸ آغاز و طی روزهای اخیر تصویب شد، افزود: در راستای اجرای مصوبات شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و اجرای جامع ترافیک شهرکرد، این شهرداری براساس اولویت‌بندی برای اجرای این طرح پیمانکارانی را در حوزه‌های مختلف به‌کارگیری می‌کند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد پس از سه سال از سوی شورای ترافیک چهارمحال‌وبختیاری، شهرستان شهرکرد و در کمیته‌های فنی در تهران تأیید و تصویب شد.

واحدیان طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد را مسیر روشن و مشخصی برای مسئولان دانست و تصریح کرد: رفع مشکل ترافیک تنها با خیابان‌سازی ممکن نیست و باید به‌دنبال ساماندهی پارک حاشیه‌ای، پارکینگ‌سازی، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، ساخت و توسعه کمربندی‌ها و پیاده‌روسازی باشیم.

در ادامه مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد با تاکید بر اینکه تصویب طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد به‌زودی به شهرداری ابلاغ و اجرای آن عملیاتی خواهد شد، تصریح کرد: پیش‌بینی هشت تقاطع غیرهمسطح در طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد با هدف کاهش، کنترل و روان‌سازی ترافیک مرکز چهارمحال‌وبختیاری است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح سبب ارتقای شاخص‌های توسعه شهری در مرکز استان می‌شود، اضافه کرد: با تصویب طرح جامع حمل‌ونقل (ترافیک) شهرکرد در شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، زمینه اجرای پروژه‌هایی در این حوزه با بهره‌گیری از اعتبارات دولتی و ملی فراهم شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان و تلاش برای افزایش سطح رفاه شهروندان از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد به‌شمار می‌رود.

کد خبر 675444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.