آغاز صحن علنی مجلس/ بررسی سوال از وزیر تعاون

سوال نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه علنی امروز _دوشنبه دوم مردادماه_ مجلس شورای اسلامی با حضور ۱۹۵ نماینده به ریاست محمدباقر قالیباف دقایقی پیش آغاز شد.

در نشست امروز بررسی سوال سیدمجتبی محفوظی، نماینده آبادان از سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی نحوه سیاستگذاری دستگاه‌های متولی در حوزه مدیریت بازار کالاهای استراتژیک گندم و برنج در کشور هم در دستور کار امروز است. برای گزارش کمیسیون کشاورزی از وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران و مدیرعامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها دعوت شده است.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در خصوص نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت‌های پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات برای دستور جلسه امروز پیش بینی شده است.

گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل‌وچهارم (۴۴) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید نیز قرار است امروز توسط نمایندگان در صحن مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت در دستور کار امروز صحن مجلس است.

کد خبر 675413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.