درخشش نمایندگان ایران در روز سوم مسابقات جهانی هانمادانگ

تکواندوکاران ایران در روز سوم رقابت‌های جهانی هانمادانگ، موفق به کسب ۱۹ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه رقابت‌های جهانی هانمادانگ که به میزبانی کره جنوبی با حضور تکواندوکارانی از ۵۸ کشور جهان جریان دارد، تیم اعزامی کشورمان در روز سوم این مسابقات موفق به کسب ۹ طلا، ۵ نقره و ۵ برنز نشان شد.

برای تیم ایران در روز سوم روناک حسین‌زاده در آیتم «سونال سرعتی»، زهرا جودکی در آیتم «دیت چاگی»، هادی آصفی، ابوالحسن شاهوردی و فیروز اسبقی در «پال کیوکپا» رده‌های سنی ۱۹ تا ۳۹ سال، ۳۹ تا ۵۹ سال و بالای ۵۰ سال، فرناز امینی در «سونال قدرتی» در رده سنی ۱۹ تا ۳۹ سال، نیلوفر فراهانی در شکستن اجسام از چند جهت بخش نوجوانان، لیلی علیدوست در «سونال قدرتی» رده سنی ۱۹ تا ۳۹ سال و فرناز فارسی در «تیویوپ چاگی» رده سنی ۱۸ تا ۱۸ سال موفق به کسب مدال طلا شدند.

امین آرامش‌فر در «سونال قدرتی»، احمد بهرام در «تیویوپ چاگی» رده سنی ۱۹ تا ۳۹ سال، ملیحه اسدی در «پال کیوکپا» رده سنی ۳۹ تا ۵۹ سال، اکبر غفاری در «پال کیوکپا» و شکیبا سلطانی در «تیویوپ چاگی» صاحب نشان نقره شدند.

لیلا کشاورزی در رده سنی ۱۹ تا ۳۹ سال و در آیتم شکستن اجسام از چند جهت، محبوبه شفیع‌زاده و ملیحه اسدی در سونال قدرتی، بهنام محمدی در «جوموک کیوکپا» و هادی آصفی در «تیویوپ چاگی» نیز نشان برنز را بر گردن انداختند.

تیم اعزامی ایران تاکنون موفق به کسب ۲۵ مدال شده است.

کد خبر 675411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.