بیان ایدئولوژی ذهنی هنرمندان در نمایشگاه مجسمه‌های «انسان و…»

نمایشگاه‌گردان نمایشگاه «انسان و…» گفت: هریک از هنرمندان این نمایشگاه با توجه به دغدغه‌های ذهنی خود، کلماتی از جمله رهایی، درد، باور، جنگ و زمان را جایگزین سه نقطه پس از کلمه انسان می‌کنند و بر اساس ایدئولوژی ذهنی خود و مطالعاتی که داشته‌اند، با هنرنمایی خود، آثاری را خلق کرده‌اند.

احسان ضیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گروه هنرمندان «پیکره» تاکنون دو ورکشاپ مجسمه که یکی آموزشی و دیگری در راستای ساخت شخصیت‌های شاهنامه بوده است را برگزار کرده است که «انسان و…» سومین نمایشگاه این گروه هنری، محسوب می‌شود.

وی افزود: هریک از هنرمندان با توجه به دغدغه‌های ذهنی خود، کلماتی از جمله رهایی، درد، باور، جنگ و زمان را جایگزین سه نقطه بعد از کلمه انسان می‌کنند و بر اساس ایدئولوژی ذهنی خود و مطالعاتی که داشته‌اند، با هنرنمایی خود، آثاری را خلق کرده‌اند.

بیان ایدئولوژی ذهنی هنرمندان در نمایشگاه مجسمه‌های «انسان و…»

نمایشگاه‌گردان نمایشگاه «انسان و…» اضافه کرد: عناوین، سرنخ‌هایی برای ورود به دنیای ذهن‌ها است، به طوری که هر شخص مسیر اندیشه‌اش را از مجسمه‌ها عبور خواهد داد و به مقصد جدیدی خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۱۷ اثر از ۹ هنرمند به نمایش گذاشته شده و آثار قابل فروش است.

ضیا با اشاره به تنوع متریال در این نمایشگاه افزود: آثار هنرمندان مجسمه‌ساز و در این نمایشگاه از آهن، سنگ، خمیرکاغذ، رزین، گچ و گِل پخته‌شده ساخته شده است. بزرگترین مجسمه این نمایشگاه با ارتفاع دو متر و ۳۰ سانتی‌متر و کوچک‌ترین اثر با ارتفاع ۵۰ سانتی‌متر ساخته و به نمایش گذاشته شده است.

بیان ایدئولوژی ذهنی هنرمندان در نمایشگاه مجسمه‌های «انسان و…»

وی ادامه داد: نمایشگاه «انسان و…» از سی‌ام تیرماه سال جاری با استقبال پرشور مخاطبان افتتاح شد و تا چهارم مردادماه دایر است.

نمایشگاه‌گردان نمایشگاه «انسان و…» افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه تا چهارم مردادماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری اکنون واقع در خیابان مارنان مراجعه کنند.

کد خبر 675387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.