پرسپولیس لیگ برتر را با دریافت جام قهرمانی آغاز می‌کند

کاپ سوپرجام فوتبال ایران در افتتاحیه لیگ بیست‌وسوم فوتبال ایران (جام خلیج‌فارس) تحویل پرسپولیس تهران برنده لیگ برتر و جام‌حذفی فصل قبل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده و اعلام محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران به رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، کاپ سوپرجام فوتبال ایران در هفته نخست بیست‌وسومین دوره لیگ برتر خلیج‌فارس، تحویل سرخ‌پوشان ایران خواهد شد.

رضا درویش و محمدرضا کشوری‌فرد چندی‌پیش در جریان یک ملاقات، درباره زمان و نحوه تحویل جام قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران به پرسپولیس نیز گفت‌وگو و هماهنگی‌هایی داشتند.

در آن جلسه اعلام شد که مراسم اهدای جام، طی آئین رسمی در نخستین بازی سرخ‌پوشان ایران در فصل جدید لیگ که با توجه به قهرمانی فصل گذشته در حکم دیدار افتتاحیه خواهد بود، تقدیم باشگاه پرسپولیس شود.

سوپرجام ایران همه‌ساله به برنده جدال دو تیم قهرمان لیگ و جام‌حذفی تعلق می‌گیرد. با توجه به این که پرسپولیس در فصل گذشته قهرمانی در هر دو رقابت را از آن خود کرد طبق مقررات، به عنوان برنده سوپر جام فوتبال ایران نیز شناسایی شد.

این برای دومین‌بار در تاریخ سوپرجام فوتبال ایران است که شرایط مذکور رقم می‌خورد و هر دو بار سرخ‌پوشان ایران موفق به انجام این کار شدند تا در یک فصل سه‌گانه قهرمانی کشور را از آن خود سازند.

به گزارش ایمنا، سوپرجام فوتبال ایران، تاکنون ۹ بار برگزار شده است که از این میان پرسپولیس پس از دو سال وقفه و برای پنجمین‌بار، این جام را تصاحب می‌کند. تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان قهرمانان قبلی سوپرجام هستند.

کد خبر 675366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.