ارادت مردم به اهل‌بیت را نمی‌توان به جریانات و گروه‌های سیاسی گره زد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در تاریخ مردم ایران عزیز، علاقه و ارادت به مکتب اهل بیت، قدمتی دیرینه دارد و موردی نیست که بخواهیم آن را به جریانات کوتاه‌مدت سیاسی گره بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی عصر امروز _یکشنبه یکم مردادماه_ در نشست خبری مجموعه مکتب‌الصادق اظهار کرد: امید است امسال برنامه‌های محرم انعکاس خوبی توسط رسانه‌های انقلابی داشته باشد تا در برابر دنیای کفر که با اهانت نسبت به کتاب مقدس تلاش می‌کنند این گفتمان مسیر خود را پیش نبرد، حرکت رسانه‌ای باطل‌السحر این اقدامات باشد و نشان دهیم با محکومیت چنین اتفاقاتی، این مسیر تا رسیدن به ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: باید به این نکته توجه کنیم که اهل بیت (ع) متعلق به همه اقشار و سلایق هستند و تمام ما جز علاقه‌مندان و پیروان این خاندان هستیم و در این راستا باید هیئاتمان در ایام مختلف به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که زمینه حضور همه سلایق پدید بیاید زیرا این مسیر در انحصار هیچ گروه و دسته‌ای قرار ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: این سفره از سال‌های قبل پدید آمده و امید است همگی از این فرصت برای طی کردن مسیر کمال بهره ببرند.

وی با اشاره با پوستر مرکز مکتب‌الصادق اظهار کرد: بخشی از تبلور ظاهری هیئت در پوستر آن رقم خورده، کما اینکه دیگر مجموعه‌ها نیز در این مسیر حرکت کردند و امید است با بسط و گسترش این نگاه زمینه برای هم‌افزایی همه گروه‌ها پدید بیاید.

صالحی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصتی خوب را برای ما فراهم کرده و تمام ارکان حاکمیت از سطح کلان کشور تا شهرها به مجموعه‌های مردمی کمک می‌کنند و امید است بسترساز و تسهیل‌کننده باشند، گفت: در تاریخ مردم ایران عزیز علاقه و ارادت به مکتب اهل بیت (ع)، قدمتی دیرینه دارد و موردی نیست که بخواهیم آن را به جریانات کوتاه‌مدت سیاسی گره بزنیم.

وی بیان کرد: سالانه با افزایش اقبال مردم و گسترش هیئات مردم محور، شور و ارادت مردم به اهل بیت (ع) بیش از قبل بروز پیدا می‌کند و شاهدیم که امسال میان‌داری هیئات به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها رسیده و این مسیر سینه به سینه ادامه خواهد داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: در این سال‌ها ظرفیت‌ها آزادانه و با فراق بال و در کمال امنیت، شناخت و معرف با میدان آمده و در این مسیر باید خود را مدیون شهدای انقلاب اسلامی بدانیم؛ ارادت مردم با این خاندان ریشه‌ای تاریخی دارد و در حال حاضر به درختی تنومند تبدیل شده و امید است همگی قدر این توفیق را بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: در این شب‌ها به مجموعه‌های فرهنگی سر می‌زنیم و شاهدیم از ایام عید غدیر تا به الان فضای بسیار خوبی شکل گرفته و در این راستا شاهد دهه محرم پر شور و شعور هستیم.

کد خبر 675347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.