پربازدیدترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۳

پربازدیدترین شهرهای جهان، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند و هر سال پذیرای گردشگران بسیاری هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، قاره آسیا با تاریخ باستانی، هتل‌های مجلل و غذاهای لذیذ، افراد زیادی را از گوشه و کنار جهان به سوی خود جذب می‌کنند. این شهرها از تنوع فرهنگی و تاریخی زیادی برخوردار هستند و جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای می‌دهند. برخی از افراد ممکن است از شنیدن این موضوع که بانکوک با بیش از ۲۲ میلیون گردشگر، یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان است، شگفت‌زده شوند. پایتخت تایلند به طور مرتب هر سال پذیرای ده‌ها میلیون گردشگر است و یکی از بهترین مکان‌های قاره آسیا برای بازدید محسوب می‌شود.

پاریس با ۱۹.۱۰ میلیون و لندن با ۱۹.۰۹ میلیون گردشگر در رتبه‌های دوم و سوم، پربازدیدترین شهرهای جهان قرار گرفتند.

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۳ کدامند؟

بهترین شهرهای گردشگری دنیا کدام است؟

به سختی می‌توان گفت که بهترین شهر جهان برای گردشگری کدام است، زیرا سلیقه افراد در انتخاب مقاصد توریستی با یکدیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال، افرادی که به تاریخ علاقه‌مند هستند، ممکن است بخواهند از ایتالیا که در گذشته مرکز امپراتوری روم بود، دیدن کنند. کسانی که به دنبال شهرهای فوق‌العاده مدرن هستند نیز احتمالاً سنگاپور، هنگ‌کنگ، توکیو یا سئول را برای بازدید کردن در اولویت قرار می‌دهند. همچنین افرادی که به قصد تفریح و استراحت سفر می‌کنند، ممکن است بخواهند از جزایر کارائیب مانند آروبا، بونیر یا باهاما دیدن کنند. در نهایت، کسانی که علاقه‌مند به مناظر طبیعی هستند نیز شهرهایی با پارک‌های زیبا را انتخاب می‌کنند.

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۳ کدامند؟

سالانه چند نفر از توکیو بازدید می‌کنند؟

مکان‌های زیادی وجود دارد که مردم در لیست سفر خود قرار می‌دهند و یکی از رایج‌ترین آنها شهر توکیو است. پایتخت ژاپن در چند سال گذشته به دلیل طراحی مدرن خود بسیار محبوب شده است. استقبال بیش از ۱۰ میلیون گردشگر در سال از توکیو، آن را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل کرده است. این شهر غذاهای لذیذ، تاریخ فوق‌العاده و جاذبه‌های گردشگری زیادی برای کشف کردن دارد و به‌همین دلیل بازدیدکنندگان بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد.

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۳ کدامند؟

نیویورک؛ پربازدیدترین شهر آمریکا

بسیاری از افراد کنجکاو هستند که بدانند پربازدیدترین شهر آمریکا کدام است؟ این کشور قوانین مهاجرتی بسیار سختگیرانه‌ای دارد، اما احتمالاً نیویورک، پربازدیدترین شهر آن است. بسیاری از افراد برای گردشگری به این شهر زیبا سفر می‌کنند، اما از آنجا که نیویورک به عنوان مرکز مالی دنیا در نظر گرفته می‌شود، بعضی افراد هر سال برای مقاصد تجاری از این شهر، بازدید می‌کنند. لس‌آنجلس و شیکاگو، از دیگر شهرهای پربازدید آمریکا به شمار می‌رود که هر سال پذیرای مسافران زیادی است.

پربازدیدترین شهرهای جهان در سال ۲۰۲۳ کدامند؟

کد خبر 675340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.