۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
دمبله با بارسا ادامه می‌دهد

ستاره فرانسوی تیم بارسلونا با رد پیشنهادات مختلف نشان داده که می‌خواهد در اسپانیا بماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوت مرکاتو، دمبله ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی النصر را رد کرد. به نقل از فوت مرکاتو، النصر پیشنهادی ۵ ساله با مجموع حقوق ۲۰۰ میلیون یورو به دمبله داد که توسط وینگر فرانسوی بارسلونا این پیشنهاد رد شد.

النصر حاضر بود مبلغ ۵۰ میلیون یورویی فسخ دمبله را به باشگاه بارسلونا بپردازد اما بازیکن تمایلی به حضور در عربستان نداشت. اولویت دمبله حضور در اردوی آبی آناری ها و توپ زدن برای کاتالان هاست. او در طول دوران حضورش در باشگاه اسپانیایی، بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد و از نظر هواداران بارسلونا به خریدی اشتباه تبدیل شده بود، با این حال بازیکن سابق تیم دورتموند توانسته جایگاه خود را در بارسلون پیدا کند.

وی عملکرد بسیار خوبی از خود در فصل قبل به جا گذاشت. دمبله در فصل گذشته برای بارسلونا در لالیگا موفق شد در ۱۶ بازی در ترکیب اصلی حضور یابد و ۵ گل و ۷ پاس گل به نام خود ثبت کند.

پس از عملکرد درخشان دمبله، مدیران بارسا به ادامه کار با وی علاقه مند شدند و اکنون او یکی از بازیکنان اصلی بارسلونا به شمار می‌رود. دمبله پیشنهادهای پی اس جی و النصر را رد کرد تا به بارسا نشان دهد که می‌خواهد به کار خود در اسپانیا ادامه دهد.

کد خبر 675333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.