معرفی روسای کمیسیون‌های مختلف فدراسیون تنیس روی‌ میز

روسای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون تنیس روی‌ میز، برای انتخابات این فدراسیون مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رؤسای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون تنیس روی میز برای انتخابات این فدراسیون مشخص شدند. در جلسه‌ای که با حضور اعضای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران برگزار شد، افشین نورورزی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد، داریوش ضرغام‌پور، ریاست کمیسیون داوران را برعهده گرفت و محمدرضا میرالماسی به عنوان رئیس کمیسیون مربیان برگزیده شد.

همچنین با تصمیم اعضای کمیسیون، افشین نوروزی، سروش امیری‌نیا و محمدجواد سهرابی به همراه ندا شهسواری، سارا شهسواری و شیما صفایی به عنوان اعضای رای‌دهنده در انتخابات فدراسیون تنیس روی میز به نمایندگی از کمیسیون ورزشکاران در انتخابات حق رأی خواهند داشت.

داریوش ضرغام‌پور و منیجه ابری به عنوان اعضای رأی‌دهنده در کمیسیون داوران در انتخابات حاضر خواهند شد و محمدرضا میرالماسی، مهران احدی، حمیده ایرانمنش و پارمیدا نظری نمایندگان رأی‌دهنده در انتخابات فدراسیون به نمایندگی از کمیسیون مربیان خواهند بود.

به گزارش ایمنا، انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون تنیس روی‌ میز، بیستم تیرماه ۱۴۰۲، در محل فدراسیون با انتخاب اعضای منتخب صورت گرفته بود.

کد خبر 675310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.