کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از ۷ عضو ۲ خانواده

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری هفت نفر از اعضای دو خانواده که تحت پوشش مسافرت خانوادگی، قصد قاچاق ۱۰۰ کیلوگرم تریاک به پایتخت را داشتند، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از انتقال یک محموله مواد افیونی در پوشش مسافرت خانوادگی به پایتخت مطلع و برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از چند ساعت رصد و کنترل دقیق مسیر انتقال محموله مواد افیونی، در نهایت دو دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان را در یکی از محورهای اصلی شهرستان شناسایی و طی یک عملیات پیچیده و ضربتی هر دو خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در این رابطه هفت نفر قاچاقچی شامل پنج مرد و دو زن که همگی با یکدیگر نسبت خویشاوندی داشتند و برای گمراه‌سازی پلیس به همراه دو کودک خردسال تحت پوشش مسافرت خانوادگی از شرق کشور عازم تهران بودند، دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 675297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.