مهاجم عراقی الجزیره در راه تراکتور

باشگاه تراکتور تبریز به‌دنبال جذب ایمن حسین، مهاجم عراقی فصل گذشته الجزیره امارات است تا وی را جایگزین محمد عباس‌زاده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور تبریز پیش از اردوی این تیم در ترکیه، رضا اسدی و محمد عباس‌زاده دو مهاجم مهم و اصلی خود را کنار گذاشت و پس از اتمام این اردو، تصمیمات جدیدی درباره تیمش گرفت. او در اولین اقدام علی شجاعی را در اختیار باشگاه قرار داد تا زمینه جدایی این بازیکن فراهم شود.

پاکو خمس همچنین در تازه‌ترین تصمیم خود حامد پاکدل را نیز در لیست مازاد تیمش قرار داده و به مسئولان تراکتور اعلام کرده است زمینه جدایی او را فراهم کنند تا لیست بزرگسالان تراکتور برای جذب بازیکنان جدید خالی شود. آن‌هم در حالی که هفته گذشته عارف رستمی، مهاجم گلزن فصل گذشته مس کرمان را به‌خدمت گرفت.

از این‌رو یکی از گزینه‌های سرمربی تراکتور، ایمن حسین، مهاجم سرشناس عراقی است که سابقه انجام ۵۹ بازی ملی و زدن ۱۴ گل در تیم ملی عراق را دارد؛ آخرین تیمی که ایمن حسین در آن عضویت داشت، الجزیره امارات بود و باشگاه تراکتور در حال انجام مذاکرات فشرده با این بازیکن است تا وی را برای فصل آتی جذب کند.

کد خبر 675279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.