نهادهای تبلیغی برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب به میدان بیایند

جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان اصفهان گفت: پس از بیانات رهبر انقلاب توقع اصلی‌ ما از سازمان‌هایی مانند دفتر تبلیغات و سازمان تبلیغات است که مأموریت تبلیغ را بر عهده دارند؛ در این راستا ما نیز به‌عنوان مرکز مدیریت حوزه علمیه وظایف زیادی داریم و باید با یکدیگر همسو شویم.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام عبدالامیر خطاط در خصوص جهت‌گیری حوزه علمیه اصفهان در راستای فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مبلغان کشوری اظهار کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آستانه ماه محرم همچون همه بیانات ایشان راهگشا بود و افق جدیدی در عرصه تبلیغ را برای حوزه علمیه ترسیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه ایشان نکاتی را متذکر شدند که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: برای مثال از حیث ضرورت توجه به قشر جوان و نوجوان لزوم روحیه جهادی و تغییر رویکرد تدافعی به حرکت تهاجمی و تولید محتوای تبلیغی متناسب با قشرهای مختلف از جمله کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها، دانشجویان، دانشگاه‌ها و حتی در سطح بین‌الملل نکاتی را بیان کردند.

جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان اصفهان خاطرنشان کرد: پس از بیانات رهبر انقلاب توقع اصلی ما از سازمان‌هایی مانند دفتر تبلیغات و سازمان تبلیغات است که مأموریت کار تبلیغ را دارند و در این راستا دفتر تبلیغات اسلامی می‌تواند تشکیل همان کانون را بر عهده بگیرد و سازمان تبلیغات نیز با تجدید نظر در سیاست‌های خود باید برای ورود جدید و جدی در عرصه تبلیغ آستین همت را بالا بزند، ما نیز به‌عنوان مرکز مدیریت حوزه علمیه وظایف زیادی داریم و باید همسو شویم.

وی ادامه داد: در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، بحث تهذیب و تبلیغ ذیل یک معاونت قرار دارد که با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب شاید لازم باشد با تفکیک این دو، قدرتی ویژه به معاونت تبلیغ داده شود که در آخرین جلسه شورای معاونان مطرح شد.

حجت‌الاسلام خطاط تصریح کرد: در این جلسه از معاونت تهذیب و تبلیغ خواسته شد تا بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب طرح پیشنهادی خود را ظرف مدتی کوتاهی آماده کنند تا در جلسات بعدی شورای معاونان مرکز مدیریت حوزه مورد بررسی قرار گیرد و امید است شاهد مصوبات و اجرایی شدن قوانین آن در حوزه علمیه اصفهان باشیم.

کد خبر 675248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.