پیش ثبت‌نام مدارس شاهد استان اصفهان آغاز شد

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: پیش ثبت‌نام مقطع متوسطه دوم در مدارس شاهد از امروز یکم مرداد ۱۴۰۲ و از طریق سامانه my.medu.ir آغاز خواهد شد.

مرضیه ذاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان ورودی دهم مدارس شاهد اظهار کرد: با عنایت به صدور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان کشور، پیش ثبت‌نام مقطع متوسطه دوم در مدارس شاهد از امروز _یکم مردادماه_ طریق سامانه my.medu.ir آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تغییر تاریخ ثبت‌نام به دلیل صادر نشدن هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بوده است، افزود: پیش ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری تا جمعه _بیستم مردادماه_ فعال خواهد بود و خانواده محترم شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر افراد متقاضی می‌توانند در زمان اعلام شده از طریق سامانه مذکور اقدام به‌پیش ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: اولیا پس از پیش ثبت‌نام با در دست داشتن مدارک به مدرسه مراجعه و مدارک را به ستاد ثبت‌نام مدرسه تحویل دهند؛ نتایج پیش ثبت‌نام پس از بررسی مدارک از سوی ستاد ثبت‌نام مدرسه و از طریق وزارت آموزش و پرورش اعلام و مدیر مدارس با ارسال پیامک یا تماس تلفنی ثبت‌نام قطعی را اطلاع‌رسانی خواهند نمود.

وی با بیان اینکه پیش ثبت‌نام مقطع متوسطه دوم در مدارس شاهد از امروز یکم مرداد ۱۴۰۲ و از طریق سامانه my.medu.ir آغاز خواهد شد، خاطر نشان کرد: ثبت‌نام در دوره ابتدایی و متوسطه اول به پایان رسیده و امکان اضافه کردن در سامانه امکان‌پذیر نیست.

کد خبر 675197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.