ارتقای تجهیزات ایمنی آتش‌نشانی اصفهان

در نودوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این کلان‌شهر برگزارشد، بر خرید نردبان ۶۴ متری جدید و ارتقای تجهیزات ایمنی آتش‌نشانی شهر با کمک صنایع تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز _یکشنبه یکم مردادماه_ در نودوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با میزبانی از آتشپاد دوم «ابراهیم مطلبی» مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در حومه اصفهان صنایعی مستقر شدند که شهر را با خطراتی روبه‌رو می‌کنند، این موضوع ایجاد زیرساخت‌های ایمنی را الزام‌آور می‌کند که باید تحقق آن با جدیت دنبال شود.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان باید گزارشی را درباره ابعاد این موضوع با بررسی و احصای نیازهای حداقلی تهیه و به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این گزارش به استانداری منعکس خواهد شد تا یادآور شویم شهر اصفهان برای برقراری ایمنی به چه تجهیزاتی نیاز دارد؛ بی‌شک اگر حادثه‌ای در صنایع رخ دهد، مجموعه آتش‌نشانی شهرداری اصفهان برای کمک به صنایع اقدام خواهد کرد، بنابراین می‌طلبد بعضی تجهیزات مورد نیاز صنایع خریداری شود و مالکیت تجهیزات خریداری شده برای صنایع باشد، اما بهره‌برداری را سازمان آتش‌نشانی انجام دهد تا در مواقع خطر بتوانیم پاسخگو باشیم.

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای ارتقای شاخص ایمنی شهر با کمک صنایع

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهار کرد: کمک صنایع برای خرید تجهیزات ایمنی آتش‌نشانی در راستای ارتقای شاخص ایمنی شهر از موضوعات مطرح شده در جلسه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی تاکید کرد: درباره این موضوع، نامه‌نگاری‌های متعددی به استانداری اصفهان انجام شده است، از یک‌سال‌ونیم گذشته، این موضوع مهم را پیش‌بینی کرده‌ایم، فقط نیازمند پیگیری هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید از ظرفیت رسانه بهره گرفته شود، رسانه‌ها برای تحقق این موضوع به کمک بیایند.

کد خبر 675178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.