حریق تانکر سوخت در تونل تنگه زاغ هرمزگان با ۵ مصدوم

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از مصدومیت پنج نفر در حادثه حریق تانکر حامل سوخت خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، محمود حسین‌پور اظهار کرد: پیروی تماس شهروندان مبنی بر حریق یک دستگاه تانکر حامل سوخت، در محور بندرعباس به سمت حاجی‌آباد داخل تونل تنگه زاغ، ساعت ۲:۳۳ بامداد، چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: طبق گزارش تیم اعزامی اورژانس این حادثه تاکنون پنج مصدوم داشته است و چهار مصدوم تنفسی شامل چهار مرد ۴۰، ۳۰، ۳۷ و ۵۰ ساله با افت سطح اکسیژن خون به وسیله آمبولانس‌های پایگاه شهری حاجی‌آباد و آمبولانس پایگاه جاده‌ای سیاهو به بیمارستان‌های شهید محمدی و فاطمه الزهرای حاجی‌آباد انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: یک پسر ۱۵ ساله نیز با سوختگی ۹۰ درصد و درجه سه برای ادامه درمان به بیمارستان حاجی‌آباد منتقل شد.

حسین‌پور تصریح کرد: با توجه به وسعت حادثه و شدت حریق، اطلاعات دقیقی از تعداد مصدومان و فوتی‌های که در داخل تونل گیر افتاده‌اند در دسترس نیست. با توجه به اینکه حریق همچنان ادامه دارد، یک دستگاه آمبولانس اورژانس همچنان در محل حادثه مستقر است.

کد خبر 675153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.