اجرای طرح تجهیز ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج به نیت شهدای ورزشکار اصفهانی

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و دانش آموزان در فصل تابستان و همینطور توسعه ورزش همگانی، قهرمانی در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به تهیه و توزیع ۱۲۰۰ بسته اقلام ورزشی اقدام خواهیم کرد

سرهنگ روح‌الله معظم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ،درخصوص طرح تجهیز ورزشی ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و دانش آموزان در فصل تابستان و همینطور توسعه ورزش همگانی، قهرمانی در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان اصفهان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و سپاه صاحب‌الزمان(عج) به تهیه و توزیع ۱۲۰۰ بسته اقلام ورزشی برای خواهران و برادران بسیجی اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم با این طرح بتوانیم قدمی در راستای غنی سازی تابستان غنی‌سازی تابستان برای اقشار مورد هدف و توسعه ورزش در تمام شهرستان‌ها برداریم. شایان ذکر است درخصوص این تعداد بسته اقلام ورزشی به نیت ۱۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان اقدام خواهد شد.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: با برگزاری مراسمی در روز سه شنبه سوم مردادماه و در ورزشگاه تختی بسته‌های ورزشی به پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر استان اهداخواهد شد.

اجرای طرح تجهیز ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج به نیت شهدای ورزشکار اصفهانی

کد خبر 675129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.