تولید ۶۲ هزار تن آسفالت در سازمان عمران شهرداری اهواز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز با اشاره به افزایش ظرفیت ماشین‌آلات این سازمان، گفت: طی چهار ماه نخست سال جاری، ۶۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در سازمان عمران شهرداری اهواز تولید شده است.

سعید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شهری اهواز در سال ۱۴۰۲ و توجه ویژه به طرح نهضت آسفالت به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص سال جاری، سازمان عمران به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شهرداری تمام توان خود را در این حوزه به کار گرفته، به نحوی که در چهار ماه نخست سال جاری در مجموع ۶۲ هزار و ۵۶ تن آسفالت تولید شده است.

وی افزود: میزان تولید آسفالت در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۱۲۰ درصدی و نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش حدود ۳۰۰ درصدی داشته است که نشان از تلاش برای بهبود شرایط و پاسخگویی به یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز به منظور افزایش ظرفیت ماشین‌آلات شهرداری، برای سازمان عمران هفت دستگاه ماشین سنگین شامل دو دستگاه غلطک و یک دستگاه کمپرسی، فاو کشنده، تراکتور، فینیشر و کارخانه تولیدات بتنی در مجموع به ارزش ۳۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه شد، به جز فینیشر که در حال طی فرایند ترخیص از گمرک است، سایر تجهیزات در حال فعالیت یا آماده فعالیت است.

سعیدی اضافه کرد: سازمان عمران با توجه به رسالتی که دارد علاوه بر حوزه آسفالت در سایر پروژه‌های عمرانی نیز به عنوان بازوی محرک شهرداری عمل می‌کند و در آخرین پروژه خود عملیات زیرسازی ایستگاه تاکسی خیابان اَدهم را اجرا کرده است.

وی اضافه کرد: اسفندماه سال گذشته تاکنون، یک هزار عدد نیوجرسی و ۳۰۰ نیمکت بتنی مبلمان شهری تولید و در اختیار مناطق شهرداری قرار داده شده است.

کد خبر 675112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.