سقوط از ارتفاع دشت‌ لاتون باعث مصدومیت یک گردشگر شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا گفت: یک گردشگر به دلیل سقوط از ارتفاع دشت‌ لاتون بخش لوندویل دچار مصدویت شدید از ناحیه زانو شد و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

بابک حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سقوط یک گردشگر از ارتفاع در دشت لاتون بخش لوندویل شهرستان آستارا در ساعت ۱۶:۲۳ عصر امروز_ شنبه سی‌ویکم تیرماه_ اتفاق افتاد که بلافاصله نیروهای هلال‌احمر پایگاه صیادلر برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: یک گردشگر مرد ۳۴ ساله به همراه ۱۹ نفر از اعضای خانواده و دوستان خود برای تفریح به دشت لاتون رفته بود که براثر سقوط از روی صخره و ارتفاع کم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدید شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی به فرد مصدوم تا ساعت ۲۲:۵۰ امشب به طول انجامید و او توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شد.

وی به شهروندان و مسافران توصیه کرد: هنگام حضور در طبیعت و مناطق جنگلی گیلان موقعیت جغرافیایی منطقه را با دقت مورد بررسی قرار دهند و جوانب احتیاط را کاملاً رعایت کنند.

حیدرزاده گفت: شهروندان و مسافران در هنگام بروز حوادث با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند و از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 675104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.