ساماندهی سرویس‌های بهداشتی محور جنگلی ناهارخوران

شهردار گرگان گفت: بازسازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی در محور جنگلی ناهارخوران شامل کاشی‌کاری، لوله‌کشی داخل و بیرون و پازل‌بندی اطراف سرویس بهداشتی، با توجه به افزایش مراجعه شهروندان و مسافران به مراکز تفریحی و جنگلی در حال انجام است.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای عملیات بازسازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی در محور پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، مسافران و به منظور حفظ بهداشت عمومی و سلامت افراد، تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی در محور النگدره و ناهارخوران در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ایام تابستان و افزایش مراجعه شهروندان و مسافران به مراکز تفریحی و جنگلی، تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی این محور در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: بازسازی و تعمیر سرویس‌های بهداشتی در محور جنگلی ناهارخوران شامل کاشی‌کاری، لوله‌کشی داخل و بیرون و پازل‌بندی اطراف سرویس بهداشتی از اقدامات انجام شده است.

سیدالنگی تصریح کرد: در محور النگدره نیز پنج سرویس بهداشتی مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته که تعویض ۲۰ سنگ چشمه، کاشی‌کاری داخل، گچ‌کاری سقف داخل و بیرون سرویس و سنگ‌کاری از اقدامات انجام شده در این محور است.

وی با بیان اینکه در هفته پانزدهم طرح شنبه‌های جهادی شهرداری گرگان کانال و جداول هدایت آب‌های سطحی محله بنفشه کلنگ‌زنی شد، گفت: در پانزدهمین هفته از طرح شنبه‌های جهادی شهرداری گرگان، عملیات احداث کانال و جداول هدایت آب‌های سطحی محله بنفشه با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و اهالی محله برگزار شد.

شهردار گرگان افزود: این پروژه به طول ۱۵۰۰ متر شامل کانال و جداول اصلی و فرعی با اعتبار بیش از ۳ میلیارد تومان است و مقرر شده است تا پیش از دهه فجر امسال بهره‌برداری شود.

کد خبر 675095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.