تبلیغ دینی امروز، رفع شبهات ذهنی مردم است

امام جمعه اصفهان با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در مورد اهمیت مسئله تبلیغ گفت: یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته بیان کردند، مسئله تبلیغ بود، بدون شک وظیفه عمده ما تبلیغ است و تبلیغات دینی تنها مسئله گفتن نیست و اکنون تبلیغ دینی رفع شبهاتی است که در ذهن مردم وجود دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در جمع ائمه جمعه استان اصفهان با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله (ع) درخصوص نحوه تعامل مسئولان و مردم با اشاره به نحوه حکومت‌داری پیامبر (ص) اظهار کرد: پیامبر (ص) و امام علی (ع) با مردم می‌نشستند و با آن‌ها صحبت می‌کردند و حکومت بر دل‌ها داشتند.

وی افزود: ما نیز باید با محبت و به عنوان راهنما و با کمال ادب به مردم بیان و توصیه کنیم.

تبلیغ دینی امروز، رفع شبهات ذهنی مردم است

امام جمعه اصفهان با اشاره به بیانان اخیر رهبر انقلاب در مورد اهمیت مسئله تبلیغ تصریح کرد: یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته بیان کردند، مسئله تبلیغ بود، بدون شک وظیفه عمده ما تبلیغ است و تبلیغات دینی تنها مسئله گفتن نیست و اکنون تبلیغ دینی رفع شبهاتی است که در ذهن مردم وجود دارد.

وی حضور در محافل و مجالس دینی و در بین مردم را برای امر تبلیغ مهم دانست و افزود: در مورد تبلیغ نیز باید در بسیاری از مکان‌ها، روستاها و مجالس برویم و به شهرها سر زده و جوانان را به مسجد دعوت کرده و با آن‌ها صحبت کنیم. همان‌گونه که امام رضا فرمودند که خداوند، رحمت کند آن بنده‌ای را که امر ما را زنده کند، سوال شد چگونه امر شما را زنده کند؟ فرمودند که علوم ما را فراگیرد و به مردم بیاموزد، که اگر مردم زیبایی‌های گفتار ما را می‌دانستند، از ما پیروی می‌کردند.

تبلیغ دینی امروز، رفع شبهات ذهنی مردم است

کد خبر 675086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.