اصلاح و نوسازی شبکه آب خام فضای سبز شهر قزوین

شهردار قزوین از اجرای عملیات اصلاح و نوسازی شبکه آب خام فضای سبز خبر داد و گفت: در راستای نگهداری بهینه از فضای سبز شهری، مدیریت مصرف آب خام و جلوگیری از هدررفت آب، ترمیم و نوسازی بخشی از تجهیزات شبکه آب خام به منظور رفع مشکل نشت و هدرروی آب در منطقه دو شهر انجام شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه پیاده‌روسازی ضلع غرب خیابان راه‌آهن، ضلع جنوب خیابان امام خمینی (ره) و خانه فرهنگ ناحیه منفصل شهری چوبیندر در منطقه یک، احداث بوستان شقایق دو و سوله ورزشی شهید باهنر در منطقه دو و فرهنگسرای مینودر، بازارچه برکت، آماده‌سازی زمین‌های مدیران پونک، نصب نیوجرسی در مسیر اسماعیل‌آباد، پیاده‌روسازی سطح منطقه سه شهرداری و آماده‌سازی محدوده ناصرآباد از پروژه‌های در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه ساخت پروژه سوله ورزشی در شرق بلوار شهید باهنر واقع در منطقه دو قزوین در دو بخش اداری و ورزشی پیش‌بینی شده و در دست اجرا است، افزود: ساخت سازه بخش اداری پس از تکمیل ستون‌ها آغاز می‌شود.

شهردار قزوین از اجرای عملیات اصلاح و نوسازی شبکه آب خام فضای سبز خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای نگهداری بهینه از فضای سبز شهری، مدیریت مصرف آب خام و جلوگیری از هدررفت آب، ترمیم و نوسازی بخشی از تجهیزات شبکه آب خام به‌منظور رفع مشکل نشت و هدرروی آب در منطقه دو شهر انجام شد.

صباغی از صدور ۵۴ پروانه ساختمانی در منطقه سه قزوین خبر داد و اضافه کرد: شش مورد تمدید پروانه ساختمانی و سه مورد اصلاح پروانه از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی تصریح کرد: به‌منظور ساماندهی و انتظام‌بخشی به جریان ترافیک جنوب تقاطع طالقانی، طول جداول و جداکننده جریان رفت و برگشت در جنوب تقاطع با استفاده از جداول بتنی پیش‌ساخته افزایش پیدا کرد. این طرح به منظور حذف حرکات گردشی در محدوده جنوبی تقاطع و روان‌سازی جریان ترافیک اجرا شده است.

شهردار قزوین از پایان عملیات روکش آسفالت در خیابان اصناف خبر داد و گفت: به درخواست شهروندان و به منظور سهولت در تردد مردم، عملیات روکش آسفالت به میزان ۱۲۴۰ مترمربع در خیابان اصناف توسط معاونت عمرانی منطقه چهار به انجام رسید.

صباغی از اجرای عملیات نوسازی مبلمان پارکی ایثار خبر داد و افزود: در راستای طرح بازسازی و بهسازی بوستان‌های شهری، ایجاد امکانات مناسب برای رفاه حال شهروندان و بهره‌مندی از مبلمان مطلوب، نیمکت‌ها و سطل‌های زباله مستهلک و فرسوده بوستان ایثار جمع‌آوری و در مجموع ۶۲ عدد مبلمان جدید شامل نیمکت و سطل زباله جایگزین شد.

وی اظهار کرد: به منظور هدایت آب‌های سطحی و رفاه بیشتر شهروندان، عملیات احداث نهر به‌منظور هدایت آب‌های سطحی در محله دانش انتهای کوچه صنوبر دوم توسط این ناحیه انجام شد.

کد خبر 675085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.