کم‌کاری پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری مشهود است

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بازدیدهایی از کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری داشتم و براساس مشاهدات کم‌کاری پیمانکاران در این پروژه‌ها مشهود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _شنبه، سی‌ویکم تیرماه _در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: بازدیدهایی که از کارگاه‌های پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری داشتم و براساس مشاهدات کم‌کاری پیمانکاران در این پروژه‌ها مشهود است.

وی افزود: اگر عملیات اجرایی پیمانکاران در پروژه‌های شهید باقری و تقاطع غیر همسطح المهدی همانند امروز پیش برود، شاهد بهره‌برداری این پروژه طبق زمانبندی تعیین شده نخواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: اعضای شورا و کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه نظارت خود را نسبت به پروژه‌های عمرانی افزایش دهند.

وی با اشاره به ظرفیت مرز تمرچین در استقبال از زوار اربعین حسینی اضافه کرد: امروز با توجه به بازگشایی مرز تمرچین و استقبال از زائران اربعین حسینی، این مرز می‌تواند ظرفیت بزرگی از بعد فرهنگی، مذهبی و اقتصادی برای استان آذربایجان غربی باشد.

کریمی تصریح کرد: شهرداری ارومیه به همراه شهرداری‌های شمال غرب کشور در راستای خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با تمام توان تلاش خواهند کرد.

کد خبر 675075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.