دستگیری شکارچیان غیر مجاز در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه از دستگیری دو عامل شکار غیرمجاز سه رأس گراز وحشی در یکی از مناطق حفاظت شده بخش میمه شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تردد خودروی شکارچیان در یکی از مناطق حفاظت شده بخش میمه شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند و با همکاری مأموران محیط بانی طی گشت‌زنی در منطقه، خودروی شکارچیان را روئیت و آن را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: در این رابطه دو شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه اسلحه غیرمجاز با فشنگ‌های مربوطه دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها تعداد سه لاشه گراز وحشی شکار شده کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، بر عزم جدی پلیس شهرستان در برخورد با شکارچیان غیرمجاز که عاملان اصلی انقراض حیوانات وحشی و کمیاب این مناطق هستند تأکید و خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست و تلاش برای جلوگیری از انقراض حیوانات مناطق حفاظت شده را وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

کد خبر 675066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.