توقیف محموله ۱۰۰ میلیاردی لوازم یدکی خودرو

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه کشنده با ۱۰۰ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی و قطعات خودرو قاچاق در شهرضا خبر داد.

سردار حمید علینقیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی در شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و جهت بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت به داخل ایستگاه، در بازرسی از این کشنده انواع لوازم یدکی و قطعات مربوط به خودروهای سبک که همگی قاچاق و بدون مدارک گمرکی بوده را کشف کردند. ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شناسایی فرد متخلف، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد. هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق باعث رکود اقتصادی، افزایش تورم و افزایش بیکاری جوانان کشور می‌شود و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و بر اساس وظایف ذاتی، پلیس با پدیده قاچاق برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 675061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.