جابه‌جایی اعتبارات منجر به حذف دیگر پروژه‌ها نشود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: هرچند نکته مثبت جابه‌جایی اعتبارات به این معنا است که پروژه‌های عمرانی شهرداری فعال هستند و نیاز به اعتبار دارند، اما این جابه‌جایی نباید به معنی حذف دیگر پروژه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا قدیمی امروز _ شنبه، سی‌ویکم تیرماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بررسی و تصویب بیش از چهار لایحه مرتبط با کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل انجام شد.

وی افزود: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مجوزهای لازم جهت اعمال جابه‌جایی ردیف‌های بودجه برخی از واحدهای شهرداری صادر شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: صدور مجوزهای جابه‌جایی اعتبارات برخی پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای معاونت فنی و امور زیربنایی، جابه‌جایی اعتبارات سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی و خرید و تهیه سرویس بهداشتی و حمام سیار در ستاد اربعین حسینی از محل اعتبارات مشخص، در جلسه علنی بررسی شد.

وی ادامه داد: تصویب تعرفه بهای بلیط دستگاه‌های بازی بوستان‌های سطح شهر، از دیگر لوایح بررسی شده در صحن رسمی شورا بود.

قدیمی اضافه کرد: هرچند نکته مثبت جابه‌جایی اعتبارات به این معنا است که پروژه‌های عمرانی شهرداری فعال هستند و نیاز به اعتبار دارند، اما این جابه‌جایی نباید به معنی حذف دیگر پروژه‌ها باشد.

کد خبر 675051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.