عصرانه خبری شهرهای ایران  در ۳۱ تیرماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری بیش از ۳۰ متکدی در ملایر طی یک ماه تا پرداخت سه ماه حقوق حوزه‌های مختلف شهرداری یاسوج طی یک ماه و بهره‌برداری از قطعه نخست آزادراه شهید شوشتری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

قطعه اول آزادراه شهید شوشتری امسال به بهره‌برداری می‌رسد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: اکنون در شهر تهران چهار مجموعه بزرگ مقیاس شامل یک آزادراه، دو بزرگراه و چهار کیلومتر مسیر کنار بزرگراه‌ها را دنبال می‌کنیم؛ آزادراه شهید شوشتری بیش از ۱۶ کیلومتر است که قطعه اول آن ۹.۲ کیلومتر بوده و در حال ساخت است و امیدواریم امسال به بهره‌برداری برسد.

جمع‌آوری بیش از ۳۰ متکدی در ملایر طی یک ماه

مجتبی داوری، معاون خدمات شهری شهرداری ملایر گفت: طی یک ماه اخیر حدود ۳۰ تا ۳۵ متکدی از سطح شهر جمع‌آوری شده است که ۶۵ درصد آنها غیربومی بودند.

کمبود زیرساخت‌های فرهنگی هنری در یزد

حجت السلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد یکی از موانع موجود برای فعالیت‌های فرهنگی هنری در شهر میراث جهانی یزد را کمبود زیرساخت‌ها در این حوزه و همچنین بعضاً وجود موانع قانونی برای سرمایه گذاری در این رابطه ذکر کرد.

اعتباراتی که کافی برای پسماند بیرجند به نظر نمی‌رسند

محمود ظهوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نگهداری ۹۰۰ تا هزار قلاده سگ در "پناهگاه مهر" شهرداری بیرجند، اظهار کرد: این پناهگاه به مساحت سه هزار مترمربع در سایت مدیریت پسماند واقع شده و دارای اتاق مادر و فرزند، قرنطینه، اتاق جداسازی نر و ماده، اتاق دامپزشک و آشپزخانه است.

آغاز مطالعات تفصیلی حمل و نقل همگانی تهران

غلامرضا طاهرنیا، سرپرست معاونت مطالعات حمل و نقل و ترافیک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از آغاز مطالعات تفصیلی حمل و نقل همگانی شهر تهران خبر داد.

تبدیل وضعیت ۱۱۶ نفر از ایثارگران در شهرداری شهرکرد

مصطفی تجاره، مدیر سرمایه انسانی شهرداری شهرکرد گفت: ۱۱۶ نفر از ایثارگران شرکتی و قراردادی شهرداری شهرکرد به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شدند.

پرداخت ۳ ماه حقوق حوزه‌های مختلف شهرداری یاسوج طی یک ماه

سجاد بهرامی، سرپرست شهرداری یاسوج از پرداخت سه ماه حقوق حوزه‌های مختلف شهرداری خبر داد.

دستگاه‌های نظارتی، برداشت‌های حساب شهرداری اهواز را بررسی کنند

علی‌مدد هاشم‌پور، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز خواستار بررسی برداشت‌ها از حساب شهرداری، از سوی دستگاه‌های نظارتی شد.

پاسخگویی به مردم از اولویت‌های شورای شهر بوشهر است

وحید نیک‌روش، رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: پاسخگویی به مردم از اولویت‌های اعضای شورای شهر بوشهر است.

نرخ دستگاه‌های بازی نباید خارج از تعرفه مصوب باشد

حبیب فتحی، عضو شورای شهر اردبیل گفت: قیمت‌های دستگاه‌های شهربازی نباید خارج از تعرفه مصوب باشد و باید قیمت‌ها در بنرهای چاپ شده در کنار باجه بلیط دستگاه‌ها جهت نمایش به عموم شهروندان نصب شود.

گرگان لایق بهترین‌ها است

محمد رضا سید النگی، شهردار گرگان گفت: گرگان و شهروندان گرگانی لایق بهترین‌ها هستند و در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای شهر کوتاهی نمی‌کنیم.

کد خبر 675019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.