عملکرد درخشان کاروان ایران در جام‌جهانی اسکیت فری استایل فرانسه

رئیس انجمن فری استایل کشور گفت: در رقابت‌های تیمی، ایران مقابل چین تایپه قرار گرفت و در مسابقه‌ای نزدیک و نفس‌گیر با اختلاف کم موفق به شکست تایپه شد تا بر سکوی نخست این مسابقات قرار گیرد، در ادامه تیم چین تایپه اعتراضی داشت که مورد قبول واقع شد و طلای دختران به نقره تبدیل شد.

شهرام اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره مسابقات تیمی جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه اظهار کرد: تیم ۱۳ نفره اسکیت فری استایل کشورمان در مسابقات تیمی جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه، در روز نخست ۷ مدال در بخش انفرادی و دو مدال در رقابت‌های تیمی کسب کردند و رضا لسانی رکورد خود را در بخش «اسپید اسلالوم کی‌او» شکست.

وی افزود: در رقابت‌های تیمی، ایران با ترکیب رومینا سالک، ترانه احمدی، مژده شعبانی و مهسا صفرزاده مقابل چین تایپه قرار گرفتند و در مسابقه‌ای نزدیک و نفس‌گیر با اختلاف کم موفق به شکست تایپه شدند تا بر سکوی نخست این مسابقات قرار بگیرند، در ادامه تیم چین تایپه اعتراضی داشت که مورد قبول واقع شد و طلای دختران به نقره تبدیل شد. هر چند تیم ایران نیز بلافاصله نسبت به این رأی اعتراض کرد اما، نتیجه تغییر نکرد.

عملکرد درخشان ایرانی‌ها در جام جهانی اسکیت فری استایل فرانسه

رئیس انجمن فری استایل کشور با بیان اینکه در فینال رقابت‌های تیمی پسران هم مقابل چین تایپه قرار گرفتیم، تصریح کرد: با ترکیب رضا لسانی، سبحان خسروانی، امیرمحمد سواری و محمدامین عباسیان با اقتدار به قهرمانی و مدال طلا رسیدیم. در رقابت‌های انفرادی نیز در رده بالای ۱۹ سال پسران، رضا لسانی مدال طلا گرفت و امیرمحمد سواری و محمدامین عباسیان به ترتیب به مدال نقره و برنز رسیدند. در رقابت‌های زیر ۱۹ سال پسران سبحان‌خسروانی به مدال نقره رسید. در مسابقات بالای ۱۹ سال دختران ترانه احمدی نقره‌ای شد.

اکبری افزود: در رقابت‌های زیر ۱۹ سال دختران، رومینا سالک بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را بر گردن انداخت و مهسا صفرزاده به مدال نقره رسید. رضا لسانی نیز در جریان این مسابقات در اسپید اسلالوم کی او k۲ با زمان ۴.۶۷۹ ثانیه رکورد این بخش که پیش از این با زمان ۴.۹۵۵ ثانیه، در دست خودش بود را شکست، این ورزشکار پیش از این در مسابقات جهانی اسپانیا رکورد تایم تریل انفرادی را نیز شکسته بود. در تیم ۱۳ نفره کشورمان مژده شعبانی از استان البرز نیز حضور داشت که در مسابقات تیمی به همراه تیم ایران نقره کسب کردند.

کد خبر 674926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.