شرط عجیب ستاره ناپولی برای مدیریت باشگاه

بسیاری از باشگاه‌های سطح اول فوتبال اروپا به مهاجم جوان ناپولی علاقه‌مند هستند و او نیز شرط عجیبی برای تمدید قرارداد گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‌ای ناپولی درخواست کرده است تا در قرارداد جدید وی بند فسخ ۱۰۴ میلیون پوندی قرار گیرد.

ویکتور اوسیمن به مدیران باشگاه ناپولی گفته است که فقط در صورتی با آنها قرارداد امضا خواهد کرد که قرارداد وی دارای بند فسخ ۱۰۴ میلیون پوندی باشد. این ستاره ۲۴ ساله در فصل قبل سری آ عملکرد بسیار خوبی داشت و در ۳۹ بازی موفق به ثبت ۳۱ گل و ۵ پاس گل شد و عنوان آقای گلی سری آ را از آن خود کرد. او پس از درخشش در سری آ به سرعت تبدیل به مهاجم پرطرفداری شد و اکثر باشگاه‌های بزرگ اروپا علاقه‌مند به جذب این مهاجم نیجریه‌ای شدند.

درخشش‌های اوسیمن تنها به سری آ محدود نبود و او در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در ۶ بازی موفق به ثبت ۵ گل شد. او توانست با ناپولی به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند.

آینده ملی‌پوش نیجریه‌ای در ناپولی نامشخص است و گمانه‌زنی‌های زیادی راجع به تیم بعدی او وجود دارد. گفته می‌شود که بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپا به جذب وی علاقه دارند و با توجه به شرایط باشگاه ناپولی، بعید به نظر می‌رسد که این تیم ایتالیایی بتواند ستاره خود را تا مدتی طولانی نگه دارد.

چلسی، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ اصلی‌ترین مشتری‌های اوسیمن هستند، اما رئیس باشگاه ناپولی به‌تازگی ادعای عجیبی کرده و مدعی شده است که تنها باشگاه پاری‌سن‌ژرمن توان خرید اوسیمن را دارد.

ویکتور با شرط عجیبی که برای ناپولی درباره تمدید قرارداد گذاشته است، نشان داد که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب می‌خواهد ناپولی را ترک کند و در صورت نپذیرفتن پیشنهاد باشگاه‌های خواهان وی توسط ناپولی، جدایی او با وجود بند فسخ، بسیار آسان و به مراتب راحت‌تر خواهد بود.

کد خبر 674892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.