ولاهوویچ در رادار رئال مادرید

باشگاه رئال مادرید جدیدترین مشتری ستاره صرب یوونتوس است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، کارلو آنچلوتی سرمربی باشگاه رئال مادرید خواهان جذب دوشان ولاهوویچ، مهاجم ۲۳ ساله یوونتوس است.

روزنامه‌های توتو اسپورت و اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شدند که کارلو آنچلوتی، سرمربی کهکشانی‌ها صبح امروز در تماسی با مدیران باشگاه یوونتوس علاقه این باشگاه به ولاهوویچ را آشکار کرد. بیانکونری پیشنهادات زیادی برای مهاجم صربستانی خود دارد، اما مایل است ولاهوویچ تا پایان قرارداد خود در اردوی بانو پیر باقی بماند.

هواداران و مدیران یوونتوس ولاهوویچ را به عنوان عنصر اصلی خط حمله خود می‌شناسند و این مهاجم ۲۳ ساله اهمیت فراوانی برای باشگاه یوونتوس دارد. باشگاه رئال مادرید آخرین تیمی است که به رقابت برای جذب ولاهوویچ ۲۳ ساله پیوسته است. پس از جدایی بنزما از رئال مادرید و پیوستن وی به تیم عربستانی، خلأ بزرگی در نوک پیکان خط حمله رئال ایجاد شده است.

گزارش شده است که رئال مادرید تنها علاقه خود به ولاهوویچ را ابراز کرده و پیشنهادی به باشگاه ایتالیایی ارسال نکرده است. آنچلوتی علاقه شدیدی به این بازیکن دارد و اصرار شدیدی به پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید کرده است تا این مهاجم صربستانی و آینده دار را هرچه زودتر به خدمت بگیرند.

آنچلوتی که از عملکرد رئال مادرید در این پنجره بسیار خوشحال است، در مصاحبه‌ای گفت: هنوز یک مهاجم در سطح کلاس جهانی برای جایگزینی بنزما پیدا نکردیم.

ولاهوویج در ژانویه ۲۰۲۲ با قراردادی به ارزش ۸۰ میلیون یورو از فیورنتینا به یوونتوس پیوست. او در ۶۳ بازی برای بیانکونری به میدان رفت و موفق به ثبت ۲۳ گل زیر نظر آلگری شد. قرارداد او با یووه در سال ۲۰۲۶ به اتمام می‌رسد، اما گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر جدایی این بازیکن قبل از پایان مدت قراردادش به گوش می‌رسد.

یوونتوس برای فروش این بازیکن مبلغی بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون یورو تعیین کرده است. مبلغ درخواستی یوونتوس برای باشگاه رئال مادرید رقم زیادی محسوب نمی‌شود و در صورت شکست خوردن پروژه جذب امباپه محتمل است که این تیم متمول اسپانیایی به سراغ مهاجم صرب برود.

کد خبر 674860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.