مهاجم جوان منچستر پیشنهاد جدیدی را رد کرد

ستاره جوان تیم منچستر یونایتد در خط حمله پیشنهاد جدیدی از باشگاه اورتون را رد کرد.

به گزارش گزارش ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آنتونی الانگا، وینگر سوئدی باشگاه منچستر یونایتد پیشنهاد باشگاه اورتون را که فصل گذشته به سختی در لیگ جزیره باقی ماند، رد کرد.

آنتونی الانگا وینگر ۲۱ ساله شیاطین سرخ پیشنهاد تافی ها را به دلیل نگرانی‌های تاکتیکی و ضعیف شدن عملکردش رد کرد. این ملی پوش سوئدی پذیرفته که از ترکیب اصلی منچستر دور شده است. سانچو، رشفورد، آنتونی و آلخاندرو گارانچو رقیب‌های الانگا در پست یکسان هستند و به این ترتیب، بازیکن سوئدی شانس کمی برای نمایش توانمندی‌هایش در ترکیب تن هاگ خواهد داشت.

با توجه به کمبود دقایق بازی، پیش‌بینی می‌شود که الانگا در این پنجره از جمع شیاطین سرخ جدا شود و مسیر فوتبالی خود را در باشگاهی دیگر ادامه دهد. اورتون خواهان این مهاجم سوئدی بود اما الانگا نگرانی‌هایی راجع به تطبیق نیافتن در سیستم دایچ، سرمربی اورتون و پایین آمدن کیفیتش داشت و به همین دلیل با تافی ها به توافق نرسید.

الانگا در فصل گذشته در ۲۶ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفت اما نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و رضایت اریک تن هاگ و مدیران باشگاه انگلیسی را جلب کند.

مهاجم سوئدی که محصول آکادمی باشگاه منچستر یونایتد است، در کل دوران حرفه‌ای خود ۵۵ بار به میدان رفته و موفق به ثبت ۴ گل برای شیاطین سرخ شده است. الانگا خود را برای اردو پیش فصل آماده می‌کند و منچستر یونایتد قرار است در اردو دوستانه خود به مصاف تیم‌های آرسنال، رئال مادرید، دورتموند و اتلتیک برود.

کد خبر 674859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.