تعرفه سرویس‌های مدارس اردبیل تصویب شد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تعرفه سرویس‌های مدارس اردبیل برای سال تحصیلی جاری تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرمحمد سیدهاشمی امروز _جمعه، سی‌ام‌تیرماه_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تعرفه سرویس مدارس اردبیل برای سال تحصیلی جاری تصویب شد.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با توجه به شرایط اقتصادی رانندگان سرویس مدارس و خانواده‌ها برای اینکه تعادل میان این دو قشر ایجاد شود، تعرفه سرویس مدارس را با افزایش حداقلی تعرفه تصویب کردند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: کمبود فضای سرانه‌های آموزشی در اردبیل وجود دارد، بنابراین خانواده‌ها باید از سرویس مدارس که شهرداری بر آن نظارت می‌کند، استفاده کنند.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر پیشنهاد کارگروه استانی را که بر اساس پیمایش سه کیلومتر و مازاد آن با توجه به کیلومتر پیشنهاد کرده‌اند، به چهار کیلومتر تغییر دادند، قیمت شعاع مازاد ثابت و براساس کیلومتر تعیین نشده است.

میرهاشمی گفت: با توجه به جدول پیشنهادی برای سواری تا چهار کیلومتر ماهانه مبلغ ۵۵۰ هزار تومان و مازاد چهار کیلومتر ۱۰۰ هزار تومان و برای ون چهار کیلومتر ۴۵۰ هزار تومان و مازاد ۵۰ هزار تومان و برای مینی‌بوس شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تصویب شد.

کد خبر 674800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.